Ocak 29, 2011

ENGLISH HOME


Son zamanlarda favorim English Home...Burada Bodruma da Oasisin oraya koskocaman bir mağaza açılmıştı, istanbul ev ziyaretimde bizim evin sokağına da Teşvikiyeye ufak bir şubesi açıldığını duyunca annemle tabiki birkaç kez ziyarette bulunup alışveriş yaptık :)
işin en eğlenceli kısmı da bu zaten. Hatta 6 aylık hamile bana güzel bir süpriz de oldu, bebek koleksiyonuna başlamışlar, tabiki zıbın takımlarından hemen birer hediye geldi biz de battaniye ve havlu takımımızı aldık bebişe...
Pembe düşler...


Kendime gelince dayanamadım pamuk-saten inanılmaz desenli bir takım ile tam pamuklu birkaç parça daha aldım...Kokular, havlular, çarşaflar, desenler inanılmaz güzel...Aklımda bebek odası için birkaç parça daha var almak istediğim.


Bir de yatak örtüleri mükemmel, bir tane de patchwork edindim kendime, şöyle iç açıcı, bodrum evlerine yakışan, ferah ve taze bebe pembesi mavisi tonlarında çiçekli, bahardalı gibi birşey...kıyamadım kullanmaya. Bugün baza fırfırımı denedim gül kurusu, pek şahane oldu, eskiden hiç sevmezdim böyle şeyleri, şimdi iflah olmaz bir ev canavarıyım, ee ne de olsa kanımda var, bir iç mimarın en can alıcı noktası ev içi düzenlemeleri...


Bu işin de sonu yok, terzi kendi söküğünü dikemezmiş...Milyon dolarlık evlere tasarım yapıp, kendi evine bakınca insan üzülüyor bazen...Ama olsun, belki birgün benim de olur değil mi ?
Neden olmasın :)

1 yorum:

Betty dedi ki...

merhaba english home un bende hastasıyım sevgililer günü nedeniyle çift kişilik pamuk saten nevresim takımı indirimdeydi 70 e aldık bizde... güle güle kullanın