Aralık 24, 2010

Yılbaşında Ev'de :)

Yılbaşının en güzel yanı sıcak şömine ve güzel bir sofra bence...Harika yemekler, mis gibi bir ordövr yabağı, güzel ev yapımı içli pilav ve belki de yanında iyi pişmiş et...tatlı sıcak bir masa düzeni ve renkli mumlar :) tabiiki biraz şarap ve aşk üstüne :)

Bunun yanısıra yılbaşı demek süs, tarçınlı afrodizyaklı kış kurabiyeleri, çam ağaçları ve renkler demek, ha bir de kar...ama benim yaşadığım yere hiç kar yağmıyor...
Bu ara pek çok yerde haliyle harika yılbaşı temalı aksesuar ve süsler var...Benim dikkatimi Boyner ZaraHome Koçtaş ve MudoHome çekti...Mudo ve Boynerin tabak çanakları çok sevimli, Koçtaş ise Metroya kıyasla çok daha uygun fiyatlı ve güzel çam ağaçları ve süsleri barındırıyor...Tabiki semt marketlerinde de aynı ürünler bulunabilir sonuçta nereye gitseniz made in Chinaaa :))) Tanrı Çini korusun.
En güzeli yılbaşından ertesindeki indirimi beklemek bile olabilir...Bu yılbaşı benim için Kırmızı...Kırmızı masa örtüsü yeşilli, gümüşlü ve kozalaklı süsler, kırmızı mumlar ve beyaz tabaklar var aklımda...Havalar sıcak o yüzden şömineyi düşünmüyorum-o güne dek bir fırtına kopmaz ise Bodrumda tabiii :)))

Diğer bir hoşluk da bu sene beyaz veya gold çam ağaçları fikri...ben beğendim hep yeşil gördüğüm için belki de, tabiki her yıl var ama benim dikkatimi süslü şeyler yeni çekmeye başladı bu konuda sanki...İçimdeki 5 aylık kız bebeden midir nedir bilemedim :)))

Hiç yorum yok: