Aralık 19, 2010

MSA 'dan PANCAR SOSLU RİCOTTA PEYNİRLİ RAVİOLİ .......... 4 kişilik

Bu aralar pastacılık kariyerim için birtakım kurslar araken, tabiki MSA,ya da baktım...profesyonel programları beni aşar ama amatör kurslarına katılınabilinir...gerçi daha geniş kapsamlı uzun süreli kurlar da buldum amatör olarak...pasta , kurabiye süsleme ve ekipmanları için bilgi arayışına devam...
http://www.msa.tc/ buradan bu tarifi buldum ve defterime eklemek istedim...hazır bekleyen makarna açma makinem de varken denemeliyim farklı malzemelerle...

Hamuru için :
200 gr ....... un
2 adet ....... yumurta
100 gr ....... ricotta peyniri
................. tuz

Yapılışı :
. Peynir hariç bütün malzemeyi sert bir hamur elde edene kadar yoğurun.
. Makarna makinesi ile ya da merdane yardımı ile ince açın.
. İçerisine ricotta peyniri koyun ve üstüne kapak olarak bir kat daha makarna hamuru koyup, yapıştırarak kesin.
. Kaynayan tuzlu suyun içerisinde 5 dakika pişirin ve pancar sos ile birlikte servis edin.

Pancar sosu için :
100 gr ....... pancar
1 diş ......... sarımsak
50 ml ........ krema
10 gr ......... tereyağı
1 dal ......... taze kekik
50 ml ........ tavuk suyu
................. tuz ve karabiber

Yapılışı :
. Pancarları minik küpler halinde doğrayın.
. Sarımsağı soyup iki parçaya bölün.
. Kızgın bir tavada tereyağını eritip, pancar ve sarımsakları soteleyin, tavuk suyunu ekleyin ve pişirin.
. Bütün malzemeyi rondoya koyun ve püre haline getirin.
. Makarnayla karıştırarak servis edin.

Hiç yorum yok: